Wednesday, May 27, 2009

MAAF YA LAMA TAK KEMASKINI BLOG INI

Assalamualaikum;

Dah lama benar tak kemaskini blog ni. Bukannya tak aktif menyulam manik tapi terlalu sibuk dengan kerja rumah dan kerenah anak-anak. Projek pertama saya pada Mei'09 adalah untuk pelanggan adik saya di Selayang (baju pengantin). Masa tu saya tak sempat nak hantar sendiri ke Selayang, jadi saya gunakan Pos Ekspres. Orang kat Selayang tunggu punya tunggu hampir empat hari belum sampai, kami dah susah hati kerana hari perkahwinan pelanggan dah hampir sangat, kalau tak sampai nampaknya adik saya kena jahit balik baju itu tanpa manik. Akhirnya kami dapat tahu (atas pertolongan jiran yang bekerja kat Pejabat Pos) yang kotak tesebut dah pergi ke Kota Kinabalu dan sempat dihantar semula ke Selayang sebelum tarikh perkahwinan. Fuh leganya. Sebenarnya saya tulis poskod terlalu kecil dan mungkin pihak pos terkeliru dengan poskod di Sabah.

Berikut saya sertakan gambar-gambar untuk projek manik kedua saya untuk bulan May'09.





Oleh: Nani Manik

No comments: